Canadian-Smartcommunications

(419)

Step into the world of cutting-edge technology at our storefront! Discover a treasure trove of high-quality mobile phones, tablets, and an array of premium consumer electronics. From sleek smartphones to powerful tablets, we've curated the finest selection to elevate your digital experience. Embrace innovation, indulge in excellence, and redefine your tech journey with us!<<<<<Please visit often as we are always updating our available stock. For more information contact customer service at 1-888-610-4449.>>>>>Please note our office is closed on the weekends therefore phone calls, messages may have a slight delay with responses. <<<<<Orders processed at the end of the week and over the weekend get shipped the following week in priority sequence as our usual shipping turnaround time is 2-4 business days. >>>>>We thank you for your patience.<<<<<30-Day Return Policy: We want you to be fully satisfied with your purchase. If you are not, you can return your items within 30 days of delivery. >>>>>Please review the return label fees; Returns due to our error: If you received an incorrect or defective item and use our provided mailing label, we will cover the return shipping costs.<<<<<Returns not due to our error: If you change your mind or encounter common compatibility issues, and use our provided mailing label, the return shipping cost may be deducted from your refund. The amount deducted will be equivalent to our standard shipping costs for that item<<<<< If you have any questions or need assistance, please contact our customer service team :)

Frais d'expédition
Expédition standard gratuite sur toutes les commandes.
Temps de traitement
La plupart des articles sont expédiés dans les 2 jours ouvrables suivant la date de la commande*. Délai auquel il faut ajouter le temps nécessaire pour l’expédition à votre adresse.
*Remarque : Si un article que vous avez commandé n’est plus disponible, nous vous en aviserons et un remboursement complet sera traité dans les 2 jours ouvrables.
Restrictions sur l'expédition
L’expédition n’est pas offerte dans les régions suivantes* :
  • Yukon
  • Territoires du Nord-Ouest
  • Nunavut
*Remarque : Les restrictions liées à la zone d’expédition peuvent varier pour les gros articles. Si un article ne peut être expédié à votre adresse, nous vous en aviserons au moment du paiement.
Trouver une politique de retour de produit

Pour consulter une politique de retour de produit spécifique, il suffit de sélectionner l’onglet « Politique de retour » sur la page du produit, sous la section portant sur les détails du produit.

Veuillez noter que nous n’acceptons pas les retours en magasin pour les produits de la Place de marché.

Plus d’info sur le processus de retour d’un produit de la Place de marché
Lorsque vous retournez un produit de la Place de marché, veuillez prendre note des éléments suivants
  • Le produit doit être non assemblé et toujours dans son emballage d’origine
  • Les frais d’expédition de retour seront payés par le vendeur si le produit est défectueux, endommagé ou incorrect
  • Dans tout autre cas (p. ex., vous avez changé d’avis), vous serez responsable de cev coût