Passer au contenu principalPasser au pied de page

PhantomGoGo

(40)

Our Mission: Promoting active, eco-friendly lifestyles through high-quality, affordable electric scooters Our mission is to empower individuals to lead a healthier and more active lifestyle, we’re achieving this with our accessible and affordable electric scooters. We are committed to delivering high-quality products and exceptional customer service that surpasses our customers’ expectations and enhances their experiences. We are dedicated to driving innovation and positive change in our industry by developing sustainable products and practices that minimize our environmental footprint. Our Vision: Our vision is to be a leader in the industry with high-quality products that deliver unbeatable value. Our goal? To exceed your wildest expectations with top-of-the-line specs and features at a competitive price point. We are committed to building a trusted brand, one that you can rely on for all your transportation needs, and one that promises to continually redesign and improve our products. Our vision is simple: quality, value, and innovation. Join us in revolutionizing the transportation industry and creating a bright future for our customers. Our Story: Based in Irvine, California, we at Phantomgogo are all about building a strong foundation of quality and service for our customers. Our best-selling fan-favorite R1 electric scooter is at the forefront of our mission to provide competitive value for electric bikes while showcasing our sleek and stylish Phantomgogo brand. No matter what kind of journey you’re embarking on, our diverse catalog of electric rides has you covered. At Phantomgogo, we’re all about innovation and continuously improving our electric rides to make your experience even better. So, what are you waiting for? Take the next step towards a more electrifying ride and join the Phantomgogo movement today.

Frais d'expédition

L’expédition standard gratuite peut être offerte pour les commandes supérieures au montant minimum (avant taxes, frais et codes promotionnels). Les frais d’expédition peuvent varier en fonction de la taille de l’article et de votre adresse de livraison. Vous voulez une estimation des frais d’expédition? Ajoutez simplement un article à votre panier, puis accédez au panier et entrez votre code postal dans la section d’estimation des coûts d’expédition.

Temps de traitement

La plupart des articles sont expédiés dans les 2 jours ouvrables suivant la date de la commande*. Délai auquel il faut ajouter le temps nécessaire pour l’expédition à votre adresse.
*Remarque : Si un article que vous avez commandé n’est plus disponible, nous vous en aviserons et un remboursement complet sera traité dans les 2 jours ouvrables.

Restrictions sur l'expédition

L’expédition n’est pas offerte dans les régions suivantes* :
  • Saskatchewan (zones éloignées)
  • Manitoba (zones éloignées)
  • Québec
  • Nouveau-Brunswick
  • Nouvelle-Écosse
  • Île-du-Prince-Édouard
  • Terre-Neuve-et-Labrador
  • Yukon
  • Territoires du Nord-Ouest
  • Nunavut
*Remarque : Les restrictions liées à la zone d’expédition peuvent varier pour les gros articles. Si un article ne peut être expédié à votre adresse, nous vous en aviserons au moment du paiement.

Trouver une politique de retour de produit

Pour consulter une politique de retour de produit spécifique, il suffit de sélectionner l’onglet « Politique de retour » sur la page du produit, sous la section portant sur les détails du produit.

Veuillez noter que nous n’acceptons pas les retours en magasin pour les produits de la Place de marché.

Plus d’info sur le processus de retour d’un produit de la Place de marché

Lorsque vous retournez un produit de la Place de marché, veuillez prendre note des éléments suivants

  • Le produit doit être non assemblé et toujours dans son emballage d’origine
  • Les frais d’expédition de retour seront payés par le vendeur si le produit est défectueux, endommagé ou incorrect
  • Dans tout autre cas (p. ex., vous avez changé d’avis), vous serez responsable de cev coût